Якою має бути візитна картка

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому так важливо, як саме вона виглядає і що на ній написано

Навряд чи хто уявляє собі ділову зустріч без обміну візитками. Теоретично вести бізнес і не мати візитної картки цілком можливо. Але це не дуже добре вплине на імідж компанії. Прийшовши на ділову зустріч, Ви будете почувати себе ніяково, якщо партнер дасть Вам свою візитну картку, а у Вас буде нічого дати йому взамін. Звичайно, в крайньому випадку можна сказати, що візитки якраз зараз друкуються, але враження про компанію вже буде вироблено.

Створити і роздрукувати

Візитну картку можна зробити і самому. Є спеціальні програми, що допомагають їх створювати. Але краще, звичайно, довірити це людям, які професійно цим займаються. Зазвичай у компаніях, що займаються поліграфією і зокрема створенням візиток, є багато готових варіантів їх дизайну. Таким чином можна вибрати стиль оформлення з тих, що вже є, або попросити зробити так, як цього хочете Ви. Вартість друку однієї візитки зазвичай скорочується пропорційно кількості замовлених одиниць. Однак, не варто відразу друкувати дуже багато візитних карток - інформація, яка є на них, може застаріти.

Не варто економити на візитках. Краще не робити її зовсім, ніж роздрукувати саморобну візитку на принтері, нехай навіть в кольорі і на гарному папері. Не економте на друкарських послугах. Заощадите Ви небагато, але візитки, на яких розмазується фарба, створюють не найприємніше враження про Вас і Вашої компанії.

Тільки важлива інформація

На візитній картці повинно бути тільки необхідна інформація. Візитка - це не рекламний проспект з описом послуг Вашої компанії. Візитна картка ділової людини не повинна бути занадто яскравою і екстравагантною: ніяких рамок і візерунків. Останнім часом друкарнях пропонують широку гаму кольорових карток, карток на пластмасі або навіть на шкірі, але норми строгого етикету не рекомендують далеко відходити від чорно-білого кольору. Краще зосередитися на виборі відмінної якості паперу, який може бути злегка тонованою, мати сатиновану поверхню. Необхідно уникати і глянсової поверхні карток. Кольорові і незвичайні картки поки залишаються долею художників, друкарів, а також комівояжерів, працівників служб сервісу і рекламних агентів.


На візитній картці повинно бути Ваше ім'я, посада, назва компанії, адреса і номер телефону, e-mail і сайт компанії. Якщо є логотип, він повинен бути у верхньому лівому кутку. Стандартні візитки - 9 см довжиною і 5 см завширшки. Її розмір не повинен перевищувати 10х6 см - інакше вона не поміститься в візитницю.

Зазвичай візитна картка друкується мовою країни, в якій живе її власник. Якщо ж Ви виїжджаєте за межі своєї країни, то вона повинна бути надрукована на мові країни, в якій Ви перебуваєте, або на англійській, який прийнято вважати міжнародною мовою ділового спілкування.

Має місце практика двомовних карток, коли інформація на картці дублюється, наприклад, українською та англійською мовами. Не можна сказати, що це неприпустимо, але краще витратити трохи більше грошей і замовити собі два варіанти візиток.

Обмін візитками

Ініціатива вручення візитної картки має надходити від старшої людини. Візитка вручається так, щоб людина відразу міг прочитати її. Той, хто дає візитку, між тим може представитися вголос. Людина, яка отримує візитну картку, повинен переглянути її, однак недовго, і обов'язково назвати ім'я того, хто її вручив. Це можуть бути просто слова подяки: "Дякую, пане Олексію!" або "Дуже приємно, Катерина Степанівна!".

Якщо Ви перебуваєте у своєму кабінеті, то візитки можуть зберігатися у візитниці, що стоїть на столі - з неї легко і швидко можна дістати картку, щоб вручити співрозмовнику. Якщо зустріч відбувається не на Вашій території, то візитка може знаходитися в легкодоступних місцях, але не бажано носити візитні картки в кишенях. Краще підготувати візитку так, щоб, вручаючи її, не шукати півгодини в гаманці або сумці і не діставати пожмакану картку з кишені брюк.

Завжди пам'ятайте: візитна картка - це обличчя Вашої компанії і найголовніше - Ваше обличчя.
 

Контакты: +380(68)983-84-18 +380(95)749-93-21 (Вайбер и Телеграм)